Asistenți personali pentru persoanele cu handicap grav

Documente necesare în vederea angajării asistenților personali pentru persoanele cu handicap grav

Cerere prin care se solicită angajarea în calitate de asistent personal;

Act adițional privind realizarea planului de recuperare a persoanei cu dizabilități

Act de identitate și de stare civilă ale solicitantului;

Act de studiu al solicitantului;

Cazier judiciar al solicitantului;

Adeverință medicală eliberată de medicul de familie;

Dosar medical;

Acordul DGASPC, exprimat în scris, referitor la opțiunea persoanei cu dizabilități/reprezentantul legal (original);

Acordul persoanei cu handicap sau, după caz, al reprezentantului legal al acesteia ori al familiei, exprimat în scris, pentru angajare;

Act de identitate al persoanei cu handicap grav (CI, Certificat de naștere);

Certificat de încadrare în grad de handicap grav;

Programul individual de reabilitare și integrare socială sau după planul de recuperare a adultului/copilului cu dizabilități încadrat în gradul de handicap grav;

Decizie și cupon de pensie, după caz;

Document prin care se face dovada reprezentării legale a persoanei cu dizabilități, după caz;

Carnetul de muncă pentru cei aflați în activitate până la data de 01.01.2011;

Adeverința care atestă vechimea în muncă a asistentului personal /documente care pot atesta vechimea dobândită în muncă în străinătate;

Extras de cont bancar pe numele solicitantului;

Extras de cont bancar persoană cu dizabilități;

Dacă se constată îndeplinirea condițiilor legale obligatorii, iar ancheta socială va fi finalizată cu recomandare de angajare, urmează să fie întocmit contractul individual de muncă, în termen de 30 de zile de la depunerea dosarului cu actele prezentate mai sus.