Admiterea intr-un centru rezidențial pt.pers. cu handicap

ACTE NECESARE PENTRU ADMITEREA ÎNTR-UN CENTRU REZIDENȚIAL PUBLIC PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP

Cerere de admitere într-un centru rezidențial public

Certificat încadrare în grad de handicap eliberat de Comisia de Evaluare a Persoanelor cu Handicap pentru Adulți și planul de recuperare individuală;

Copie act de identitate, acte de stare civilă – solicitant;

Copie act de identitate, acte de stare civilă, ale părinților, copiilor, soțului sau soției, tutorelui, după caz;

Acte doveditoare privind veniturile realizare;

Documente doveditoare privind situația locativă

Anchetă socială eliberată de DGASMC Sebeș;

Planul de servicii – eliberat de DGASMC Sebeș

Declarație că nu are susținători legali sau motivul pentru care aceștia nu pot îngriji persoana, după caz;

Copie hotărâre judecătorească prin care s-au stabilit obligații de întreținere, dacă este cazul;

Recomandare medicală din care rezultă tipul de instituție indicat;

Certificat medical-tip care să ateste că nu suferă de boli infecțio-contagioase;

Alte documente, după caz.

Dosarul complet va fi transmis de persoana responsabilă din cadrul DGASMC Sebeș, Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, Alba Iulia, Bld. 1 Decembrie 1918, nr. 68 – Secretariatul Serviciului de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap, telefon 0258-818 266, de luni până vineri, între orele 8:00 – 16:00.