Întocmirea dosarelor privind încadrarea copiilor în grad de handicap/ CES

Încadrarea în grad de handicap a copilului cu dizabilități

Pentru încadrarea în grad de handicap a copilului cu dizabilități este necesară parcurgerea următoarelor etape:

Întocmire dosar

Având în vedere Criteriile biopsihosociale de încadrare a copiilor cu dizabilități în grad de handicap aprobate prin Ordinul 1306/1883/2016 și intervenția integrată în vederea încadrării copiilor cu dizabilități în grad de handicap aprobată în baza Ordinului nr.1985/2016,  vă informăm că documentele ce urmează a fi anexate cererii de evaluare și depuse la sediul DGASPC Alba pentru încadrarea în grad de handicap/obținerea planului de abilitare-reabilitare pentru copil, sunt următoarele:

  1. Certificatul de naștere al copilului și a actului de identitate
  2. Actele de identitate ale părinților/reprezentantului legal
  3. Fișa medicală sintetică – TIPIZAT (eliberată de medicul de familie)

       d.  Fișa de evaluare psihologică – evaluarea psihologică este obligatorie la prima încadrare în    grad de handicap

       e. Copii ale documentelor medicale adiționale

       f. Fișa psihopedagogică (doar dacă copilul urmează o formă de învățământ).

       g. Anchetă socială efectuată de D.A.S. Sebeș.

Cererea de efectuare a anchetei sociale  însoțită de Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal și se va depune de către reprezentantul legal al minorului la sediul Direcției de Asistență Socială Sebeș sau în format digital pe e-mailul instituției, în vederea evaluării situației socio- economice în teren.

Depunere dosar

Pentru încadrarea copilului în grad de handicap dosarul va fi depus la registratura D.G.A.S.P.C. Alba, Bd. 1 Decembrie 1918, nr.68, Alba Iulia, tel. 0258833230.

Evaluarea copilului cu cerințe educaționale speciale

Pentru orientarea școlară și profesională a copilului cu cerințe educaționale speciale, este necesară parcurgerea următoarelor etape:

Întocmire dosar

Având în vedere Ordinului nr.1985/2016,  vă informăm că documentele ce urmează a fi anexate cererii de evaluare și depuse la sediul Comisia de Orientare Școlară și Profesională din cadrul C.J.R.A.E. Alba pentru realizarea  orientării școlare și profesionale a copilului cu cerințe educaționale speciale sunt următoarele:

  1. Certificatul de naștere al copilului și a actului de identitate (după caz)
  2. Actele de identitate ale părinților/reprezentantului legal
  3. Fișa medicală sintetică – TIPIZAT (eliberată de medicul de familie)

      d.  Fișa de evaluare psihologică 

      e. Copii ale documentelor medicale adiționale

      f.  Fișa psihopedagogică (doar dacă copilul urmează o formă de învățământ).

      g. Anchetă socială efectuată de D.A.S. Sebeș

Cererea de efectuare a anchetei sociale – CES însoțită de Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal și se va depune de către reprezentantul legal al minorului la sediul Direcției de Asistență Socială Sebeș sau în format digital pe e-mailul instituției, în vederea evaluării situației socio- economice în teren.

Depunere dosar

Pentru orientarea școlară și profesională a copilului,  dosarul va fi depus la registratura C.J.R.A.E. Alba, Bd. 1 Decembrie 1918, nr.68, Alba Iulia, tel. 0726285728.